مبلمان اداری

معرفی انواع میز شیک از جنس فلز با طول عمر بالا+15 مدل

معرفی انواع میز شیک از جنس فلز با طول عمر بالا

معرفی میزهای اداری از جنس فلز

در این مقاله از مجله ساویس قصد معرفی چند میز شیک از جنس فلز را داریم. انواع میز اداری به عنوان یکی از مبلمان اداری از اصلی ترین دکوراسیون محیط های اداری می باشد. در انتخاب میز اداری نیز مدل های مختلفی پیش رو داریم. میز های اداری با توجه به جنس آن ها به دو مدل میز های فلزی و میز های چوبی دسته بندی میشوند. به هنگام خرید میز اداری آن ها را از نه تنها از لحاظ طراحی ظاهری بلکه بهتر است از لحاظ جنس، مزایا و معایب آن ها را نیز بررسی کنید. برای کسب اطلاعات درمورد انواع میز شیک از جنس فلز با ما همراه باشید.

میز شیک از جنس فلز

میز شیک از جنس فلز (استیل) و شیشه

خرید آنلاین میزهایی شیک از جنس فلز

میز های فلزی با توجه به جنس فلزی با دوام خود از طول عمر بالایی برخوردار هستند. میز شیک فلزی در حال حاضر از جمله میز های اداری میباشد که طرفداران زیادی داشته و فروش خوبی نیز دارد. برای مشاهده انواع میزهایی شیک از جنس فلز میتوانید به فروشگاه انلاین ساویس مراجعه کنید. این فروشگاه محصولات باکیفیت و شیک را برای مشتریان خود ارائه داده است.

میز شیک از جنس فل

میزهایی شیک از جنس فلز

چرا میز های اداری فلزی بخریم؟  

به هنگام خرید میز اداری اکثر مشتریان از ما این سوال را می پرسند که چرا میز اداری فلزی بخریم؟ مزایای میز های فلزی نسبت به میز های اداری چوبی چیست؟ چرا میز های فلزی را برای خرید توصیه می کنیم؟ در پاسخ به این سوالات می توان به موارد بسیاری اشاره کرد. از جمله مزایای میز های فلزی طول عمر بالای آن ها است. در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای میز فلزی را بررسی کنیم.

میز شیک از جنس فلز و شیشه

میز شیک از جنس فلز و شیشه

میز فلزی مقاومت و دوام بالایی دارد

یکی از اصلی ترین ویژگی های انواع میز شیک از جنس فلز در فروشگاه ساویس، دوام بالای ان ها است. میز های فلزی با کمک تکنیک های جوشکاری آرگون و نقطه ای تولید و ساخته می شود. در این نوع تکنیک ها قسمت های مختلف میز به یکدیگر متصل شده و یک میز یکدستی بدست میاید که هیچ قسمت جدا نشدنی ندارد. از این رو این میز ها دارای دوام بیشتری نسبت به میز های چوبی هستند. فلز متریال بسیار مقاوم میباشد از این رو فرورفتگی و خراب شدن این میز ها  در مدت کوتاه بسیار نادر است.

میز شیک از جنس فلز یا روی میز مرمری

میز فلزی ایمنی بالایی دارد

یکی دیگر از مزایای میز شیک فلزی، میزان ایمنی بالای آن است. میز فلزی با توجه به جنس غیر اشتغال آن در برابر اتش و اب مقاوم است. همین موضوع موجب ایمنی بالای این محصول میشود. امکان آتش سوزی و اتفاقات غیر منتظره در محیط های اداری نیز وجود دارد. بنابراین قبل از خرید میز اداری بهتر است ایمنی را نیز در نظر بگیرید تا در هنگام وقوع اتفاق غیر منتظره از ضرر های خود بکاهید.

میز شیک از جنس فلز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع

میز شیک از جنس فلز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع

نکاتی که موقع انتخاب میز فلزی باید به آنها توجه کنید

پیدا کردن میز اداری عالی در فلز می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما زمانی که بدانید به دنبال چه چیزی باشید، بسیار آسان تر است. در اینجا نکات ارزشمندی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین میز شیک از جنس فلز را برای فضای خود خریداری می کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید میز تحریر استاندارد

یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب فلز برای میز اداری خود باید رعایت کنید، تنوع فلزاتی است که می خواهید در مبلمان خود ببینید. رنگ نیز یک نکته مهم است. انتخاب رنگی که یک تم ثابت در دکوراسیون شما ایجاد می کند به شما کمک می کند فضایی منسجم و جذاب در دفتر خود ایجاد کنید.

میز شیک از جنس فلز

میز شیک از جنس فلز

میز فلزی مقرون به صرفه است

از جمله ویژگی های دیگر انواع میز شیک از جنس فلز موجود در فروشگاه ساویس، مقرون به صرفه بودن آن ها است. این موضوع درست است که فروشگاه ساویس سعی در ارائه محصولات مقرون به صرفه به مشتریان خود دارد. ولی شما میتوانید با خرید میز های فلزی به جای میز های چوبی در هزینه های خود صرفه جویی بیشتری کنید. از آنجایی که میز های فلزی دارای طول عمر بالا، ایمنی بیشتر و دوام بالایی هستند، خرید این میز ها برای استفاده طولانی مدت مقرون به صرفه می باشد.

گالری عکس و ایده مدلهای میز شیک از جنس فلز

میز شیک از جنس فلز

میز فلزی ساده مشکی

میز شیک از جنس فلز

میز اداری فلزی لاکچری

میز شیک از جنس فلز

میر شیک و لاکچری اداری استیل

میز اداری شیک فلزی

میز تحریر فلزی شیک

میز تحریر شیک فلزی اداری

میز اداری فلزی کمجا

میز شیک از جنس فلز

میز فلزی تحریر شیک

میز شیک از جنس فلز

میز شیک فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *