آینده متعلق به مدیرانیست که بهترین تصمیمات را برای سوددهی سازمان خود اتخاذ میکنند. پارتیشن شیشهای دفتر کار یکی از تصمیمات کلیدی بهبود راندمان منابع انسانی سازمان است که هر روزه توسط بسیاری از موفقترین مدیران شرکتهای جهان اخذ میشود. در این مقاله از گروه مبلمان اداری و مجله ساویس، به قابلیتها و مزایای پارتیشن شیشهای دفتر کار میپردازیم. با ما همراه باشید.
معرفی پارتیشنبندی
از زمانی که کار در فضای اداری در جامعهی انسانی پدید آمد، بحرانی با نام اتلاف وقت و اختلاط نیروهای انسانی در زیرِ پوست کارِ اداری پا گرفت. ترکیب ناخواسته نیروهای انسانی در یک سازمان باعث میشد که اتلاف وقت و انرژی پدید بیاید و در نهایت کارکرد شرکت آسیب ببیند و سود حاصله دچار افت شود. از همین جهت راههای مختلفی برای توقف این بحران پیشنهاد شد که یکی از پرکاربردترینها، پارتیشن بندی فضای اداری بود.
پارتیشنبندی فضای اداری به معنی تقسیم فضای کاری به قسمتهای مجزا برای افرادِ مختلف سازمان است تا هر کارمند بتواند در سکوت و تمرکز به اجرای وظایفش بپردازد. این روزها پارتیشن شیشهای دفتر کار به عنوان یکی از کلیدیترین انتخابهای سازمانی برای ایجاد رشد و سودِ چندبرابر در شرکت شناخته میشود، اما چرا؟
مقاله پیشنهادی: بهترین پارتیشن اداری چه ویژگی هایی دارد؟
اهمیت پارتیشن شیشهای دفتر کار و دکوراسیون اداری
پارتیشن شیشهای دفتر کار کمی بعد از پا گرفتن پارتیشنهای امدیاف پا به عرصه گذاشتند. کارشناسان متوجه شدند که کارمندان هنگامی که در فضایی با پارتیشن امدیاف کار میکنند، راندمان کارشان کاهش پیدا میکند. این اتفاق به این دلیل رخ میداد که کارمندان خودشان را آزاد از نظارت مدیر مییافتند و اتلاف وقت آنها افزایش مییافت.
راهکار مهندسان برای حل این مشکل، ارائه پارتیشنبندی شیشهای بود. پارتیشن شیشهای دفتر کار علاوه بر تأمین سکوت و فضای شخصی برای کارمندان، شرایطی را پدید میآورد تا فعالیت هر کارمند زیر نظرِ مدیر باشد و از اتلاف وقتِ عمدی یا غیرعمدی کارمندان جلوگیری شود. پارتیشنهای شیشهای برخلاف پارتیشنهایی که از امدیاف تولید میشدند به راحتی تمیز میشوند و بعد از هر بار جابجایی میتوانند به دفتر و مکان جدید حمل شوند. این پارتیشن ها نگهداری آسانی دارند و از دوام بالایی بهرهمندند. پارتیشنهای شیشهای همچنین به سبب شفافیتشان، شما را از روشن کردن چراغها در نورِ روز بینیاز میکنند و نور طبیعیِ آفتاب را به شما و کارمندانتان هدیه میدهند.
پارتیشنهای شیشهایِ کدر نیز در بازار جای خودشان را پیدا کردهاند. این پارتیشنها با مات کردن بخشی از شیشهی شفاف، فضای شخصی را برای کارمندان به ارمغان میآورد تا آنها بتوانند با خیال راحت بر انجام وظایف خود تمرکز کنند و در عین حال، تحت نظارتِ مستقیمِ مدیر نیز باشند. ما در گروه مبلمان ساویس، پارتیشن شیشهای شفاف و مات را در اختیار شما قرار میدهیم.
چگونگی خرید و نصب پارتیشن شیشهای اداری
پارتیشنهای شیشهای با وجود دوام بالا و وزن کم، نیاز به متخصصان مبلمان اداری دارد تا بتوانند به شکل صحیح خریداری و نصب شوند. همچنین تشخیص تفاوت یک پارتیشن شیشهای باکیفیت از پارتیشن بیکیفیت نیز از استعدادهای کارشناس مبلمان اداری است. ما در گروه مبلمان اداری ساویس، مشاوره رایگان و 24 ساعتهمان را برای هرگونه سوال و ابهام در حوزهی خریداری و نصب پارتیشن شیشهای دفتر کار در اختیار شما قرار میدهیم.
مبلمان ساویس همچنین به عنوان یکی از متعهدترین فروشندگان و نصبکنندگان پارتیشن اداری در سطح کشور فعالیت دارد و در کمترین زمانِ ممکن، انواع پارتیشن را در فضای اداری شما نصب میکند. برای تماس با کارشناسانِ ما، با شمارهی 02166739890 تماس بگیرید.
سوالات متداول | پارتیشن شیشهای دفتر کار
چرا باید پارتیشن بندی را مدنظر داشت؟
به عنوان یک مدیر و مدبر برای سازمان، شما باید بدانید که بهترین راههای بهبود کارآمدی کارمندان و سوددهی سازمان چیست. استفاده از پارتیشن شیشهای دفتر کار یکی از پرکاربردترین راههای افزایش بهرهوری در امور سازمانی به شمار میرود که توسط بزرگترین شرکتهای جهان مورداستفاده قرار میگیرد.
چطوری پارتیشن بندی انجام بدم؟
انجام پارتیشن اداری شیشهای دفتر کار نیاز به دخالت دستهای متخصصانِ حوزه مبلمان اداری دارد. ما در شرکت مبلمان اداریِ ساویس، بهترین خدمات پارتیشن بندی را در اختیار شما میگذاریم. کافی است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و ما عملیات نصب پارتیشن شیشهای دفتر کار را در کمترین زمان ممکن برای شما آغاز خواهیم کرد.
مقاله پیشنهادی: طراحی پارتیشن اداری در طراحی و دکوراسیون داخلی شرکت ها