اگر شما هم سوالتان این است که مبلمان اداری از کجا بخریم؟ خرید مبلمان اداری شامل میز اداری و صندلی اداری و کمد بایگانی است که در صدر فهرست انواع مبلمان اداری قرار دارند. در این مطلب مجله ساویس شما را با انواع اصلی مبلمان اداری، نحوه انتخاب و خرید مبلمان اداری آشنا میکنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
حتما بخوانید:
5 نکته طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل
انواع اصلی مبلمان اداری چیست؟
ابتدا باید تاکید کنیم که اثاثیه املاک اعم از مسکونی (مبلمان خانگی) و اداری با توجه به سلیقه و تنوع آنها متفاوت است. از همان ابتدا قبول کنیم که همه ما می خواهیم مبلمان مدرن، بادوام و خوب و در عین حال با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشیم. لازم است که دوام و کیفیت ملاک اصلی در انتخاب و خرید مبلمان اداری باشد که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. از کارکنان و مشتریان شرکت که همیشه برای دریافت خدمات ارائه شده توسط شرکت مراجعه می کنند.
در این مقاله ابتدا پیش ار آنکه بدانیم مبلمان اداری از کجا بخریم، مراحل ساده ای را برای تجهیز دفتر جدید به شیوه های مدرن و مدرن و هماهنگ با بسیاری از سلیقه ها ارائه می دهیم.
انواع مبلمان اداری:
میز اداری و صندلی اداری و کمد بایگانی در صدر فهرست انواع مبلمان اداری قرار دارند.
مبلمان اداری از کجا بخریم؛ میزهای اداری:
اولین ملزومات اداری یک میز اداری است، بنابراین هیچکس نمی تواند کار خود را بدون آن کامل کند. طراحی میز اداری از یک کارمند به دیگری مطابق با ماهیت کاری که انجام می دهد متفاوت است، زیرا کارمندان ساعات طولانی را پشت میز خود می گذرانند. بنابراین میزهای اداری باید دارای مشخصاتی باشند که به انجام آسان و روان کار کمک کند و از مشخصاتی که میزهای اداری باید داشته باشند عبارتند از:
- سطح رومیزی باید اندازه ای متناسب با ماهیت کار داشته باشد و به گونه ای جمع آوری شود که شامل تمام کاغذها، گیره ها، مهره ها، پانچ های کاغذ و سایر لوازم کارمند باشد.
- ارتفاع میز اداری و تناسب آن با قد و اندازه کارمند.
- لوازم جانبی میز اداری از جمله کشو و میز کناری.
حتما بخوانید:
آشنایی با انواع میز اداری مدرن
مبلمان اداری از کجا بخریم؛ صندلی های اداری:
کیفیت صندلی روی راحتی کارمند تاثیر منفی یا مثبت می گذارد، به خصوص که او برای ساعات طولانی حداقل بین 8 تا 10 ساعت روی آن می نشیند.
- طرحی که به کارکنان اجازه می دهد به راحتی ارتفاع خود را تنظیم کرده یا متناسب با طول آن پایین بیاورند.
- قابلیت کنترل زوایای پشتی صندلی (پشتی صندلی).
- باید از مواد بادوام با کیفیت خوب ساخته شود تا در برابر استفاده طولانی مدت مقاومت کند.
- باید دارای دو دسته با ارتفاع متناسب با بدن باشد.
- مجهز بودن به چرخ هایی که به کارمند در حرکت انعطاف می دهد.
- شکل صندلی باید با ماهیت کار مطابقت داشته باشد.
- باید با موادی پوشانده شود که برای نشستن راحت باشد.
ذخیره اسناد و فایل ها:
امنیت اطلاعات مستلزم وجود انبارهای آهنی و جامد است که میتوان آنها را بسته و متوقف کرد تا فایلهای عمومی و فایلهای محرمانه به طور موقت یا دائم ذخیره شوند تا اینکه واقعاً منتقل یا از بین بروند و این جعبهها باید دارای مشخصات خاصی باشند که عبارتند از:
- ساخته شده از مواد بادوام و کیفیت خوب.
- انعطاف لازم برای جداسازی و نصب به منظور حمل و نقل باید با توجه به نیازهای کاری موجود باشد.
- قیمت آنها مناسب است.
بیشتر بخوانید:
آشنایی با انواع صندلی مناسب میز کنفرانس
سایر اجزای مکمل مبلمان اداری:
- پرده ها
- میز کار.
- صندلی ها
- قفسه های ذخیره سازی.
- ذخیره سازی همه کاره
- میزهای کشو.
خرید مبلمان اداری | مبلمان اداری از کجا بخریم
مجموعه ساویس، فروشنده انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری از برترین برندهای مبلمان در ایران است. خرید اینترنتی مبلمان اداری، پارتیشن اداری، صندلی اداری، میز اداری، میز کنفرانس از برندهای معتبر داخلی و خارجی به همراه ضمانت اصالت محصولات را میتوانید در این فروشگاه انجام دهید.
مبلمان اداری از کجا بخریم؟ کلیه کارشناسان ما در ساویس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و راهنمایی شما برای انتخاب محصول مناسب هستند.
پیشنهاد میکنیم: